Webshop Goodso + winactie (Dutch)


Vorige week plaatste ik mijn eerste bestelling bij de webshop Goodso. Wat zo goed is aan Goodso is dat zij alleen de meest gezonde glutenvrije producten verkopen. Zelf probeer ik hier wel een beetje op te letten aangezien veel glutenvrije producten veel suiker en weinig vezels bevatten. Geweldig dus dat Goodso al het vooronderzoek voor je doet. Meestal  ben ik niet zo’n online shopper. Ik heb weinig opslagruimte en daarom vind ik voor kleine bestellingen de verzendkosten relatief hoog. Maar tot mijn grote verbazing zag ik dat ze bij Goodso geen verzendkosten rekenen. Erg fijn!

In de webshop koop je de producten op basis van ontbijt en lunch, diner en snacks. Het fijne is dat je overal de Boodschapp-score ziet zodat je in een oogopslag kan kiezen voor het beste product. Ze verkopen alleen producten met een voldoende, dus de slechtste producten zijn er al uitgefilterd. Wat ik bovendien leuk vond is dat ik twee nieuwe vegetarische producten ontdekte. Ik vind dat er altijd weinig glutenvrije vegetarische producten te krijgen zijn. De levering was erg snel (2 dagen). In de box zaten naast de producten ook nog een aantal recepten en leuke kortingsacties. Altijd fijn om te krijgen. 




Daarom raad ik Goodso zeker aan. Het leuke is dat ik ook nog eens een verrassingspakket t.w..v 25 euro mag verloten. Het enige wat je hoeft te doen is even hieronder reageren door te zeggen dat je mee wilt doet aan de loting of een mailtje te sturen naar glutenfreeamsterdam@gmail.com. Ik doe alle namen in een box en zal volgende week een winnaar trekken J



Meedoen kan tot en met woensdag 3 juni 12.00u. 



0 reacties:

Post a Comment

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.