Nieuwe glutenvrije app: Boodschapp glutenvrij | New gluten free app (only in Dutch)

Er is een nieuwe app op de markt waarmee je glutenvrije producten kan vergelijken. Erg fijn want ik hoor vaak hoe slecht glutenvrije producten eigelijk zijn. Er zouden veel zout en suiker inzetten en weinig voedingsvezels. In deze app zie je per product welk merk dan de beste keuze is. De producten worden vergelijken samenstelling, smaak en prijsniveau.

Op dit moment heeft de app de gegevens van maar liefst 11.000 producten van de Albert Heijn, Jumbo, C1000, glutenvrijemarkt.com, winkelglutenvrij.nl en glutenvrijewebshop.nl.
Is deze app echt handig?Ik vind van wel. Zo weet ik nu meteen welke pannenkoekenmix of pasta de beste is. Helaas schrok ik wel toen ik de pannenkoekenmix zag. De beste scoort nog steeds erg slecht. Ik hoop dat deze app producenten ook onder druk zet de producten beter te maken.

Uitproberen!
Je kunt de app nu 3 maanden lang gratis uitproberen. Ga naar www.boodschapp.nl/glutenvrij en maak een account aan. Log vervolgens in op jouw account en vul op deze pagina onderstaande kortingscode in. Kortingscode = GFAMS3MND (Let op: deze kortingscode is geldig t/m 27 januari 2015)








0 reacties:

Post a Comment

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.