Almondy gluten-free cake | glutenvrije almond taart

Some time ago, Almondy bought me some delicious cakes. One chocolate Milka cake and one cheesecake Philadelphia; lucky me! Both were really tasteful. Philadelphia cake is available in about 175 Albert Heijn and in the shops: Coop, Metro, KwekerMilka cake is available in Coop, Deen, Jan Linders and Kweker.

Een tijdje geleden kreeg ik bezoek van Almondy, die een heerlijke Milka en Philadelphia taart meebracht. De ene chocoladesmaak, de andere cheesecake, allebei erg lekker. Bovendien komen ze uit de diepvries dus zijn ze handig te bewaren en makkelijk voor een feestje. Alleen waar zijn ze te koop? De Philadelphia taart is te koop in 175 Albert Heijns en in de Coop, Metro en Kweker. Helaas heb ik ze daar nog niet in Amsterdam gesignaleerd. De Milka taart is beschikbaar in de Coop, Deen, Jan Linders en Kweker.








1 reacties:

  1. Ik las op een andere blog dat ze bij AH XL in de diepvries liggen (in Amsterdam op Osdorpplein)

    ReplyDelete

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.