New allergy friendly restaurant in Amsterdam

Oliver gastrobar: a new restaurant has opened it’s doors at the Java-eiland. This restaurant presents itself as a spot for people with allergies. They offer a gluten, lactose and nutsfree menu with dishes for €9,50. I was really happy when I heard about this place. However, I found it a bit weird that I saw spelt risotto on the menu. So I send them a message and they removed the spelt risotto from the allergy-free menu. I’m really curious about this restaurant. The place looks great, and the prices are reasonable. So I can’t wait to check it out! Has anyone been there yet?


Oliver gastrobar: nieuw allergievriendelijk restaurant in Amsterdam

Op het Java-eiland is sinds kort een nieuw restaurant geopend dat zich profileert als een allergievriendelijk restaurant. Ze hebben een speciale kaart die vrij is van gluten, lactose en noten. Alles op de kaart is 9,50. Ik was natuurlijk erg blij toen ik hoorde dat dit restaurant open ging, maar ik was verbaasd toen ik spelt risotto op de kaart zag staan. Na een berichtje te hebben gestuurd kreeg ik een reactie dat de spelt risotto van de glutenvrije kaart afgehaald is. Hoewel ik dit tricky vind voor een allergievriendelijk restaurant ben ik toch erg benieuwd! Het ziet er mooi uit en het menu klinkt heerlijk. Iemand hier al geweest?


Adress: Sumatrakade 613
Open: Wed-Sun from 12.00u





0 reacties:

Post a Comment

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.